Friday, August 30, 2013

IT Division Aidilfitri Celebration 2013










Assalamualaikum warahmatulllahi wabarokatuh,
Syukur atas nikmat Allah, majlis hari raya IT Division 2013 dapat dilaksanakan dengan kerjasama semua staff muslim pada 30 Ogos 2013.
Semua staff muslim berganding bahu memberi sumbangan dari segi wang ringgit, makanan,idea, peralatan, masa dan tenaga.
Ucapan tahniah kepada
En

Mas dan ahli jawatankuasanya..saya pun terlantik jadi ajk deco bidan terjun at the very last stage...hahahaha....terima kasih kepada semua yang memberi idea dan memperbaiki mana yang patut...maaf kalau ada silap dan salah dari saya semasa pengendalian, maklumlah saya nie manusia biasa...lemah pula...kadang kadang teremosi dan saya buat tak tahu je bila ada pandangan atau cadangan yang tak mampu saya realisasikan atas kekangan masa.

Bukan apa , masa yang sama, kepala saya berserabut dengan beberapa projek dan Business Requirement yang mesti saya siapkan minggu nie juga....
Alhamdulillah..... bersatu kita teguh...apa yang penting kerjasama...terima kasih dan tahniah kepada semua rakan rakan...semua.......walaupun tak sebut nama, you know who you are.......
Terima kasih pada semua jemputan...sudi datang menjamu selera dengan hidangan yang tak seberapa ini....
Seterusnya adalah antara foto untuk kenangan ...akan saya upload kan sedikit demi sedikit memandangkan kena kumpul dari h/p kengkawan lain...
Semoga dilain tahun dapat bersama lagi...

No comments:

Post a Comment